Geachte,
Ik had een vraag in verband met het wisselen van nummerplaten op verschillende auto's.
Wij wonen in een wijk en hier zijn 2 huizen die auto's verkopen en aan auto's werken, op zich geen enkel probleem.
Alleen deze personen die hebben verschillende nummerplaten, geen Z-platen, en deze gebruiken ze op elke auto. Voorbeeld, vandaag zie je auto A met nummerplaat A rondrijden en morgen zie je auto B met dezelfde nummerplaat rondrijden waarmee auto A aan het rijden was en heeft auto A een andere nummerplaat. Ze gebruiken zelfs Franse en Nederlandse nummerplaten.
We hebben de lokale politie hierover aangesproken maar die doen hier niets aan, beter nog, wij denken dat deze 2 huizen connecties hebben bij de politie die hun op de hoogt brengt van al onze klachten. Het bewijs hiervan is, ze reden rond met een camionette met 1 van de zovele nummerplaten die ze hebben, wij brengen de politie hiervan op de hoogte en een half uur later kwam er iemand heel toevallig diezelfde camionette opladen.
Dus mijn vraag is eigenlijk waar wij hier nog terecht kunnen om dit te melden aangezien de politie hier niets aan doet want hier spelen kinderen op straat en onze wagens staan hier ook geparkeerd en wat als ze hier een kindje omverrijden of tegen 1 van onze auto's rijden met een auto die niet verzekerd is.
Ik hoop dat er iemand iets meer weet en die mij hierbij wilt helpen. Beter voorkomen dan genezen denk ik dan.
Alvast bedankt voor jullie hulp!