Ik ben geen jurist en mijn informatie kan niet tegen me weerhouden worden.
Stop met hier te posten en
- als u een rechtsbijstandsverzekering hebt, zou ik deze inschakelen
- ga bij CAW langs
U hebt rechten als huurder en die worden niet gerespecteerd door immo (foto's nemen zonder uw toestemming) en uw eigenaar (stalken en dreigen).
Als u niet bij de plaatsbeschrijving was en u deze niet getekend heeft, heeft die volgens mij geen waarde. Want misschien waren die problemen er al maar er niet ingezet.
Aangezien de immo elk jaar controle gedaan heeft en geen opmerkingen had, hadden ze dit toch ook moeten gezien hebben?
Het huis is geen nieuwbouw meer als het er al staat van 2017 --> we zijn al 7 jaren later. En natuurlijk komen er nog mankementen boven nadat het huis gebouwd is. Geen enkele aannemer of vakman kan dingen doen zonder fouten. En zoals hier al gezegd : het huis zal zich "gezet" hebben waardoor deze problemen. Niet uw schuld, tenzij ze dit kunnen bewijzen.
Zijn de bezoekdagen met je afgesproken zoals de wet het voorschrijft?
Ik zou de moeder van de verhuurder laten weten dat ze je niet meer mag contacteren of je haar bij de politie aangeeft vanwege stalking. Jij hebt geen contract met haar en ze hoeft jou dus niet te contacteren.
Ga aub langs bij je rechtsbijstand of CAW.
Als er bezoeken zijn, kan je eventueel een vriend of familielid vragen.
En scherm je af voor die boze moeder
De redenen dat ze geven, zullen waarschijnlijk niet de redenen zijn waarom kopers het niet kopen. Ze zullen teveel vragen....