Neen er hoeft geen publiek aanwezig te zijn.
Als de parking 's nacht afgesloten wordt dan verliest hij -tijdelijk- zijn openbaar karakter. Als hij niet afgesloten wordt, blijft het openbaar
Die parking kan aanzien worden als een plaats waar je de openbare orde kan verstoren. Net zoals bvb een voetbal stadion. Al zit je in de zeer grijze zone.Inazuma:
Gemeentelijk (politie) reglement en de suggesties van Franciscus heb ik gelezen, m.i. niet van toepassing.
Issued:
De parking behoord tot een bedrijfspand dat tot een paar jaar verhuurd werd, toen een openbaar aspect. Sindsdien wordt het pand verbouwd en is de parking voorbehouden voor vaklui en bouwmaterialen, maar niet afgesloten.
En NEEN ik heb hem geen vuile klootzak genoemd, ik verlaag me niet tot zijn niveau. Maar zijn botte weigering om zijn combi te verplaatsen na een beleefd verzoek, ontlokte wel een kordate en assertieve opmerking waar hoffelijke termen niet langer gebruikt werden. Er was ruimte zat aan de overkant van de straat (openbaar domein) en er was geen dringende reden om daar, en nergens anders, zijn combi op privé terrein te stallen.