Hey;
Ik heb een kleine vraag en wil een betrek zeker zijn in hoeverre ik iets kan doen of me er moet bij neerleggen. Dus ik woon ondertussen al 3jaar in een appartement, op 2de verdieping. Ik heb sinds 2 jaar op de voorkant van ons terras ( de straatkant) een zwart doek gehangen. De zon schijnt daar 6h per dag en zo kan ik op mijn gemak zonnen. Ik ben 22 jaar en het is logisch dat je niet graag hebt dat mensen je hele dag zien zitten buiten in bikini/ short etc.
Sinds kort hebben we een syndicus, en blijkt dat er eigenaars geklaagd hebben over het doek dat er zou hangen. Ze hebben gestuurd dat ik het moest weg doen en dit zelf niet mocht. Onze huisbaas wist er van, keurde het goed maar durft nu haar mond niet opendoen tegen de andere.
In ons contract staat NIETS ervan in, dat we ons terras niet mogen bedekken + na 2JAAR komen ze opeens klagen wat ook niet juist is + als huurder lees je nooit een akte van het gebouw, ook nooit gehad, nooit klachten gehad tot nu. In hoeverre kan ik dit toch doen met dat er niets vermeld stond in contract? ( pls help )