Onlangs hebben we hopelijk de laatste keer mogen pleiten aangaande onze eis tot vergoeding van de geleden schade.
We hebben als streefdatum voor het vonnis 15 april meegekregen.
Wat de uitslag ook mag zijn het zal voor mezelf en mijn gezin een eindpunt zijn van deze hele zaak.
Wat velen hier hebben geëist wil ik nog wel inwilligen, namelijk het ter beschikking stellen van alle conclusies van beide partijen,
samen met de vonnissen. ( ééntje eerste aanleg , ééntje Hof van Beroep Antwerpen - meerdere tussenvonnissen
Hof van Beroep Luik en eindvonnis Hof van Beroep - schade-eis)
Ik denk dat hier heel veel uit kan geleerd worden.
Vraag is nu, wat met de 'privé briefwisseling tussen administratie (fiscus) en de vennootschap verwijderd na de overname?
Gezien die briefwisseling nooit naar buitenstaanders mocht gestuurd worden en onterecht
in ons dossier door de fiscus werd gebruikt (stukken boekhouding, enz)
vraag ik me af of we ik deze mag publiceren. Indien niet kan ik ze verwijderen of onleesbaar maken.