Geachte,
Eerder heb ik een brief gekregen van mijn ex en haar advocaat om een ouderschapovereenkomst te komen tekenen op zijn kantoor voor onze 2 kinderen. Echter heb ik hierbij aangegeven dat ik ermee akkoord gaat. Maar zou graag mijn kinderen willen erkenning en het gevraagde bedrag van 300 iets te verlagen naar 250 euro netto per maand omdat ik een netto inkomen heb van ong 2000 per maand. Ook heb ik een derde kind van 15 jaar die bij mij in woont.
De kinderen zijn om het weekend bij mij en om de week behalve op de woensdag haal ik deze van school en breng ik deze in de avond weer naar huis, dus heb ik dat onderhoudskosten ook.
Nu is het zo dat we een afspraak hadden gemaakt via haar advocaat om de kinderen te gaan erkennen bij de gemeente maar op het laatste moment heeft mij ex het laten afweten dat zij hiervan afziet en mij de kinderen niet wil laten erkennen. Ook omdat ik ook twijfelde als de laatste kind niet van mij kan zijn heeft zij deze beslissing genomen. En ik zou daarvoor onbetrouwbaar zijn terwijl ik het recht heb te weten als de kleine wel van mij is.
Wat kan ik nog doen om mijn kinderen
te erkennen en gedeeltelijke gezag over hen te krijgen en zou ik in aanmerking kunnen komen voor een prodeo advocaat aangezien in weinig van mijn salaris overhoud?