#24 , 16 jan 2024 07:11
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Een plafond van 2cm te laag, waar je al die tijd niets van merkte, is ook gewoom een slaapkamer... je kindje kan hier prima in slapen en zal er, net als jullie, niets van merken.
Ik zou even contact nemen met je huurbaas en vriendelijk aangeven dat je hebt gemerkt dat het plafond 2cm lager is dan officieel zou moeten en of ze hier iets aan kunnen doen, want je denkt niet dat je kindje daardoor in die kamer kan slapen. Ik vrees dat ze je lichtelijk zullen uitlachen, maar proberen kan je altijd.
Officieel teken je een contract waarin staat dat je het pand gezien en goedgekeurd hebt. Even je contract nalezen of dit er bij jullie ook staat. Op mij komt het ook over of je onder de betaling uit wil komen. Als dit echt het spel is dat je wil spelen. Eerst vragen of ze er iets aan kunnen doen. Zo niet, aangeven dat je helaas op zoek gaat naar iets anders en of je het contract kostloos kan ontbinden doordat het pand gebreken heeft. Als hij weigert kan je het aanvechten, maar gezien je er al meer dan een jaar zonder problemen woont en de kamer waarschijnlijk ook gewoon gebruikt, vrees ik of ze in je verhaal mee zullen gaan.