https://www.certifisc.be/nl/nieuws/1315 ... ing-kleineIk dacht wel dat de vrijstellingsregeling niet kon voor werken in onroerende staat.
Ergens moet dat toch op te lossen zijn? Een syndicuskantoor dat iets of wat kliënteel heeft, kunnen die niet ergens een paar "gouden handen" op de kop tikken, en die ook voldoende werk geven? Desnoods gedeeld met concullega's ?Bedankt voor de informatie,
Ik ga het nog verder bestuderen, maar wat er ook staat, het doet niets af van de 6 punten die ik opsom. Wat ik daar allemaal opsom wordt onmogelijk gemaakt als alles volgens het boekje moet.
Een bijzonder domme opmerking. Als ik graag in het zwart zou willen bijverdienen, kan ik tegen 30€ per uur overal van 's morgens tot 's avonds aan de slag en nog extra verdienen aan wat ik aankoop. Nu doe ik het hier aan het uurloon van een poetsvrouw, en aan mijn materiaal verdien ik niets.Begin zo wat te denken dat je een manier zoekt om toch illegaal in het zwart te laten werken want dat komt je beter uit.
Jouw woordenEen bijzonder domme opmerking. Als ik graag in het zwart zou willen bijverdienen, kan ik tegen 30€ per uur overal van 's morgens tot 's avonds aan de slag en nog extra verdienen aan wat ik aankoop. Nu doe ik het hier aan het uurloon van een poetsvrouw, en aan mijn materiaal verdien ik niets.Begin zo wat te denken dat je een manier zoekt om toch illegaal in het zwart te laten werken want dat komt je beter uit.