Afzender reageert niet op verloren/gestolen pakje

Ansauvillers
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Afzender reageert niet op verloren/gestolen pakje

#1 , 13 dec 2023 09:39

Ik bestelde begin november enkele spullen op de webshop van plotterdeal.
13 november zou het geleverd worden, maar het is nu 1 maand later en heb nog niets ontvangen.
Ik nam contact op met Bpost en daar werd me verteld dat het pakje bij hun geregistreerd staat als "spoor verloren" wat wil zeggen, verloren of gestolen. Ik moest contact opnemen met de afzender, dan kan deze klacht indienen bij Bpost en wordt hij vergoed. Deze geeft echter geen gehoor, het ging om een waarde van toch een €60. Wat kan ik verder nog doen?
Mvg An

Meeboo
Berichten: 1529

#2 , 13 dec 2023 11:02

De firma aangetekend in gebreke stellen

LeenW
Berichten: 13355

#3 , 13 dec 2023 11:22

Gezever met Bpost is voor de verkoper. U zegt gewoon niets te hebben ontvangen en vraagt de verkoper het nodige te doen.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”