Rijbewijs en wiet

Snne
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Rijbewijs en wiet

#1 , 06 dec 2023 11:57

Hey, ik zit met een vraagje?
Ik ben pas tegen gehouden door de politie omdat ik met een L rij worden ze me controleren.
Ik had de dag ervoor rijexamen gehad en mocht niet starten om willen van dat mijn bovenste remlicht niet werkte ik was hierdoor gefrustreerd en heb mijn m36 verbrand.
Nu was ik dus aan t rijden met een ongeldige m36 met het papier dat ik 20u heb gevolgd en onder invloed van cannabis. Heeft het nog nut dat ik mijn volledige rijbewijs behaal en naar t CAD ga en negatieve urinetesten aflever of hang er zowieso aan en moet ik alles opnieuw doen ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LYNX XX

#2 , 06 dec 2023 12:00

Antwoord op het vraagje : eerst volwassen en verantwoodelijk worden en dan rijbewijs halen en de weg op.

Inazuma
Contacteer: Website Twitter

#3 , 06 dec 2023 13:19

Verder doen met behalen rijbewijs
Is niet gezegd dat de hoeveelheid cannabis strafbaar zal zijn ...
Speekseltest is veel gevoeliger dan wat strafbaar is - er gaat 30 % vd laboresultaten af ...

Geen idee wat je tegen politie gezegd hebt
Officiële documenten vernietigen is op zich ook strafbaar

Nieuw vervangend voorlopig rijbewijs halen, dan zal je attest van verlies nodig hebben
Dan kan je maar beter niet tegen politie gezegd hebben dat je het opgestookt hebt ...

Formulier gevolgde uren rijles, daarvan kan je duplicaat krijgen bij de rijschool

Reclame

Issued

#4 , 06 dec 2023 13:54

Urinetesten afleveren zijn waardeloos gezien de hoge cut-off waarde die dergelijke labo's hanteren.

Snne
Topic Starter

#5 , 06 dec 2023 21:48

Antwoord op het vraagje : eerst volwassen en verantwoodelijk worden en dan rijbewijs halen en de weg op.
Als jij volwassen was had je hier niet op gereageerd

LeenW

#6 , 06 dec 2023 23:35

Het punt is wel terecht, rijden en drugs gaan niet samen. U gaat toch eerst moeten kiezen welke u gaat laten vallen.

LYNX XX

#7 , 07 dec 2023 07:53

Het punt is wel terecht, rijden en drugs gaan niet samen. U gaat toch eerst moeten kiezen welke u gaat laten vallen.
LeenW op en top top

mava105

#8 , 07 dec 2023 17:55

Na een dergelijk ONVOLWASSEN antwoord zou ik het item afsluiten en TS het zelf laten uit zoeken nen regelen

LYNX XX

#9 , 07 dec 2023 19:18

Na een dergelijk ONVOLWASSEN antwoord zou ik het item afsluiten en TS het zelf laten uit zoeken nen regelen
Mava ook top reactie JF is een ernstig forum

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”