Beste,
Ik zit met een vraag / probleempje.
Een tijd geleden stond ik geparkeerd in Antwerpen, gebruik gemaakt van app 4411. Helaas door veel aan mijn hoofd vergeten af te melden, wat doet men, men rekent een hele voormiddag aan (kosten liepen op na de eerste uur).
Nu heb ik contact opgenomen en bewijzen aangeleverd dat ik elders was, maar men weigert dit te aanvaarden. Ik was op dat moment ergens anders in een winkel, heb kassaticket en betalingsbewijs van bank overgemaakt om dit aan te tonen, maar ze blijven zeggen: "je had moeten afmelden". Ik heb daar ook mijn bedenkingen bij, want iemand die bijvoorbeeld met de app aanmeld en toevallig is de GSM nadien leeg, hoe kan deze zich afmelden, daar heeft men zelfs niet aan gedacht (wel via toestel als deze daar in de buurt is)
Iedereen kan wel eens iets vergeten als het hectisch is, maar ik vind de bewijzen negeren gewoon omwille van een "regel" is gewoon absurd te noemen. Uiteindelijk komt daar nadien nog voertuigen parkeren op de plaats die dan niet is afgemeld, dat is dan ook niet eerlijk als men die lijn wilt doortrekken.
Ik vroeg mij af, op basis van de bewijzen die ik voorleg kan men dit toch niet weigeren? Stel dat dit verder gaat (wat belachelijk zou zijn) heb ik dan juridisch ook geen punt?
ik hoop hier wat meer advies rond te krijgen
alvast bedankt
mvg
Rachid