jaren heb ik onder bewindvoering gestaan en werd de aankoopmogelijkheid via telenet store en shop geblokeerd.
echter in 2021 is de bewindvoering beeindigd, uitgesproken door de vrederechter. en sta ik niet meer onder bewindvoering.
maar ik kan nog altijd niks kopen via telenet,noch abonementen aangaan en dergelijke.
ik ben met het dossier van de vrederechter naar een telenet verdeler gegaan en daar hebben ze dat ingescand en doorgestuurd naar telenet.
kan dat zijn dat dit zo lang duurd tegen dat telenet die blokade eruit heeft gehaald? tis 8 dagen geleden dat ik het dossier heb gestuurd naar telenet.
vreemd dat anno 2023 dit dossier nog zelf moet binnengebracht worden naar telenet. tegenwoordig bestaat er toch ergens een lijst die verkopers kunnen nagaan of al dan niet een persoon in kwestie beschermd is?
vreemd genoeg ondanks telenet streng is in gevallen van bewindvoering,maar er de dag van vandaag 1000 den ander misleidingen zijn om men in de schulden te steken. gelukkig heb ik geen schulden en weet ik wel wat ik doe, ik ken al die trukken van de foor in wat verkoop betreft