Hallo,
Ik kocht half september een pc (1000 euro) die werd thuis geleverd, na installatie van ons 1-malig officepakket (elders besteld) merkten we dat de camera niet werkte, naar de winkel gereden, 90 km, idd, men bestelde een nieuwe pc, dewelke ik de volgende dag daar kon afhalen. We gaan het ophalen, we vragen om het toestel te testen op goede werking, hetwelk geweigerd wordt, thuis na 180 km, camera werkt ook niet, gebeld, en gemaild, werkten niet echt mee, eerder niveau kleuterklas, alles werd online in twijfel getrokken, (zelfs ons telefonisch contact, waarvan we wel een mail gekregen hadden om te evalueren)men wou het nieuwe toestel niet testen, dus moesten we opnieuw onzeker naar daar, en idd, camera werkte niet. Men wou ons een nieuw toestel verkopen, maar dit geweigerd en geld teruggekregen. Ons office pakket, een éénmalige versie zijn we kwijt. Toen ik compensatie hiervoor vroeg werden we online uitgelachen, t was onze keuze om ben hen te kopen, etc. Ombudsdienst ingeschakeld, de winkel biedt 20 euro, voor al de tijd die ik verscheten heb, de kilometers die ik gereden heb, 5 x 90 km. en ons office pakket dat we kwijt zijn. Dit weiger ik, maar wat kan ik vragen, kilometervergoeding? Office pakket kwijt, maar nu hebben we een studenten officepakket. Op wat zouden we recht hebben?