Hallo,
Aangezien er hier medewerkers zitten van de FOD Financiën, die steeds een duidelijk antwoord formuleren stel ik volgende vraag via het forum.
Ik ben zelfstandige in bijberoep en laat mijn aangifte voor de personenbelasting door een boekhouder indienen. Mijn boekhouder heeft zijn zaak overgelaten en sinds dit jaar heb ik dus een nieuwe boekhouder.
Nu heeft zij begin september mijn aangifte (personenbelasting) via Tax-on-web gedaan, maar is daarbij de RV op dividenden van aandelen (beurs) vergeten die ik kan terugvorderen (code: 1437). Nochtans had ik haar alle info gegeven.
Op https://financien.belgium.be/nl/particu ... ndienen#q3 lees ik dat er na 15/07 geen aanpassingen meer kunnen gedaan worden via Tax-on-web.
Zij mailt mij nu dat ze via Taxworkbox (alleen beschikbaar voor mandatarissen.) wel nog aanpassingen kan doen na 15/07, maar dat de toepassing telkens een foutmelding geeft (hiervan mailt ze mij een Print Scrn).
Klopt het dat Taxworkbox nu (20/10) nog aanpassingen kunnen doen aan een aangifte Taxworkbox.
Normaal gezien zou ik de uitleg geloven, maar aangezien ze code 1437 is vergeten ook al had ik er haar uitdrukkelijk op gewezen, is het vertrouwen op dit moment iets minder.