weet iemand hier raad mee?

mams
Topic Starter

weet iemand hier raad mee?

#1 , 24 aug 2006 21:14

hey, kan er mij iemand helpen alsjeblieft.
ik ben mama van en 3jarig dochtrtje, en weet me echt geen raad mer.
het is zo dat de papa co ouderschap met bi-locatie heeft aangevraagd, denk nu niet direct dat ik mijn dochtertje van haar papa wil weg houden want dat is niet zo.bi-locatie zie ik echter totaal niet zitten daar heb ik zo mijn redenen toe. de papa wil namelijk enkel bi-locatie omdat ik bij hem ben weg gegaan,er is een eerste zitting geweest en de uitspraak is in november,in tussen tijd is er echter zoveel gebeurd en enorm veel leugens op het gerecht verteld geweest waarvan ik er een paar kan weerleggen maar belange niet allemaal omdat deze niet te bewijzen vallen. hij probeert mij zo zwart te maken dat hij bi-locatie krijgt. voorlopig is zij om de veertien dagen een weekend bij hem en elke woensdag tot donderdag,simpele dingen die niet in het vonnis staan kunnen niet besproken worden met hem,hij volgt enkel het voorlopig vonnis.zodoende dat ik de enige ben die zich moet verplaatsen,dit vind ik op zich niet erg maar zelfs als mijn dochtertje geen school heeft moet zij toch aan school worden opgehaald of afgezet.en zo zijn er nog vele dingen. verder heb ik vroeger stomme dingen gedaan en had daar veel vroeger mee naar buiten moeten komen,maar ja,ik kan dit niet meer veranderen wat gebeurt is is gebeurt,ik ben er namelijk niet zeker van dat hij wel degelijk de papa is van mijn kindje,kan ik hier nog iets aan doen?en kan ik verder nog iets doen om heel deze miserie te doen stoppen of zo? ik weet me echt geen raad meer .kan er mij iemand helpen alsjeblieft?dit is niet uit wraakgevoelens tegenover hem da wil ik er eventjes bij vermelden.
alvast bedankt,groetjes mams

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sperwer

#2 , 24 aug 2006 21:25

co-ouderschap is iets dat hij niet moet vragen aan de rechter, dat heeft hij al. Dit wil zeggen dat hij ook inspraak heeft in de opvoeding en opleidingvan jullie kind.

En met de nieuwe wet die binnen kort in voegen gaat, zal de rechter idd bi-locatie voor laten gaan op enkelvoudige locatie met bezoekrecht indien dit mogelijk is.

De jeugdrechter kijkt naar de belangen van het kind, NIET naar die van de ouders.

Je zal hier dus weinig aan kunnen doen.

Reclame

Terug naar “Andere”