Ik zit verwikkeld in een vechtscheiding. Ik heb na meerdere meldingen bij de politie een EOO aangevraagd, uitspraak dringende en Voorlopige maatregelen binnen 2 weken pas.
Omdat mijn ex ( we wonen nog onder hetzelfde dak omdat ik voorlopig nog nergens heen kan) mijn persoonlijke spullen ( boeken, kleren,...) kapot maakt, heb ik deze weggehaald uit de woning en elders ondergebracht. Ik heb eveneens gratis spullen verkregen ( bedden voor mijn kinderen, een kleerkast,...) en enkele tweedehands spullen aangekocht ( kastje, kapstok,...) voor als ik binnenkort verhuis.
Ik heb eveneens de foto's van de kinderen meegenomen ( albums, kaders). Hiervoor werd reeds een akkoord gemaakt op de zitting afgelopen dinsdag dat ik hem hiervan dubbels zou bezorgen. Nu heeft mijn advocaat deze ochtend een mail ontvangen van zijn advocaat dat ik deze ( en alle andere spullen) dien terug te brengen of dat er klacht zal ingediend worden. Ik wil deze niet terug brengen aangezien hij al zo veel heeft kapot gemaakt. Kan hier zo maar klacht tegen ingediend worden? Er is bewijs (foto's die gemaakt zijn tijdens het inladen). Wat zijn de gevolgen indien ik deze niet terug breng? Mijn advocaat zegt alles terug te brengen om geen verdere escalatie te krijgen.