Mijn moeder overlijdt in oktober 2022 in het ziekenhuis Maria Middelares te Gent.
Paar dagen voor haar overlijden had zelfde ziekenhuis nog een rekening gestuurd.
2 dagen na haar dood en wegens familiale onenigheid kunnen we de woning niet meer betreden.
Volgens ziekenhuis hebben ze na de dood van mijn moeder verschillende aanmaningen naar haar adres gestuurd.
Wat voor ne slimmerik in dat ziekenhuis die een rekening stuurt naar het adres van een dode zal ook niet vooraan gestaan hebben toen de IQ werd uitgedeelt,
Soit gezien er geen reactie was is alles doorgestuurd naar gerechtsdeurwaarder en dit voor 9 euro
Ik sta/stond in haar dossier gekend als de te contacteren persoon.
Nooit dus aanmaningen gezien en andere ervende partij blijkbaar ook niet.
Ziekenhuis heeft laten weten dat zij geen kosten aanrekenen als de 9 euro betaald word.
Gerechtsdeurwaarder vermeld nog verschillende andere facturen die bevestigd door het ziekenhuis allen betaald zijn te storten op zijn rekening met de eenvoudige vermelding + 25 euro kosten. Verder geen uitleg. Wat is hier correct aan. Is een gerechtsdeurwaarder niet verplicht de instructieopdracht van zijn klant te volgen en voor de kosten af te spreken met zijn klant of een officiele tariefiering te volgen ? Moet een gerechtsdeurwaarder niet eerst een aanmaning sturen etc etc.
Kortom wij hebben zo een beetje het gevoel met parasiterende graai-gerechtsdeurwaarder te maken te hebben. Moet die gerechtsdeurwaarder ook niet beide ervende partijen aanschrijven en de te betalen schulden opsplitsen ?