In onze kindregeling staat genoteerd dat er steeds een week/weekregeling aangehouden wordt, ook tijdens alle vakanties tijdens het jaar. Dit jaar werd er via een advocaat gevraagd om een 2 weken regeling te treffen gedurende een maand. Ex wil deze regeling behouden, maar wil wel telkens de eerste 2 weken van juli. Aangezien de vakantieperiodes van week 3,4,5 toch duurder zijn, is dit voor mij financieel niet mogelijk om telkens de laatste weken van juli te nemen. Ex haalt nu aan dat de regeling van zijn nieuwe partner en diens ex en die ex en zijn nieuwe partner ook zo zijn en geeft aan geen andere mogelijkheid te bieden. Ik sta met mijn rug tegen de muur...
Is het zo ongewoon om met even en oneven jaren te werken voor de vakantieregeling zodat het eerlijk/fair verloopt? Ik zie geen einde komen aan deze vechtscheiding en vraag me af of ik hier in mijn recht ben om dit te vragen en of er kans is dat ik ook hier steun van een advocaat/rechter zou krijgen in geval hij toch zijn regeling eist?