Ik heb geen vastigheid dat ik kan voorleggen, goh las nog eens zijn "vergeten " factuur, zelfs zijn uren zijn gelogen!
Wat moet een klein mensje doen tegen al die onmacht!
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Tips zijn welkom. Bedankt!
Moraal van het verhaal: vraag steeds een schriftelijk en gedetailleerd bestek!Hallo iedereen,
ik heb de spijtige mededeling dat in MOET betalen, de factuur is gegrond, dus iedereen mag en kan facturen uitschrijven mét bedragen naar believen, plus de gerechtskosten erbij, ik ben er kapot van en ga moeten zijn rekening betalen , wel of geen detail op een factuur, het telt niet, straks stuurt hij mij binnen 2 maanden nog een met een vergeten argumentje!
Ik heb een hartslag van 120, ben diep geraakt en bang voor het gerecht en die man die zomaar kan vragen wat hij wil!
Hopelijk krijg ik geen problemen met hem, en hopelijk kom ik hem persoonlijk eens tegen.
Toch bedankt voor de steun iedereen! Groeten
Zoals ik reeds meldde in vorige antwoorden ben ik niks verbaasd wat betreft dit vonnis:Wel er staat op dat de afspraak mondeling gebeurde, niet met mij maar met mijn schoonbroer (ik moest werken die dag en hij stelde voor even de man binnen te laten en de uitleg op te vangen) dus er was een mondeling akkoord met hém en de aannemer. Dan staat er op dat ik de aannemer beticht van oplichter. Dat hij wél degelijk materiaal leverde én uren blabla presteerde, (wie stond daar toen bij?)
Ik verneem dat hij de rechter en nog mensen daar kent, en dikwijls "klusjes" opknapt, en zaken doet in café!
Grrr ik heb hulp van mijn ouders nu, zij vinden dit een grap en ja, een omgekeerde wereld en vriendjespolitiek (frustratie uiten efkens) maar ik kan er niks mee, enkel betalen en zwijgen, dus zoals hiervoor vermeld, EERST EEN OFFERTE LATEN MAKEN EN TEKENEN ALLEBEI!!!
Jammer voor mij maar een goede les des levens!
Er staat onderaan wel bij dat hij niet meer dan dat kan vragen, de rest is ongegrond WAW wat een opluchting![]()
Groetjes