#11 Lynx XX
De klantendienst bij Telenet wordt uitbesteed aan call centra en ik ken veel mensen die problemen hadden en niet tevreden waren met de service van dit bedrijf. Dat is net een van de redenen dat klanten massaal overstappen naar de concurrentie.
https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/ ... 23527.html
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230504_97005629
Uiteraard moeten facturen op tijd worden betaald maar enige soepelheid mag ook als je een trouwe klant bent (bij een eenmalige fout). Het enige waar dergelijke oligopolie aanbieders naar luisteren is als je laat horen dat je naar een andere aanbieder zal overstappen. Voor de rest ben je een nummer die ze graag in de wacht zetten als je een probleem hebt en waar ze niet van wakker liggen.
Vergelijk op gespecialiseerde sites eens wat best past voor uw profiel, betaal die € 10.00 boete en bespaar vanaf nu elke maand een veelvoud. Veel consumenten beseffen niet dat een overstap naar een andere provider, een andere bank enz. honderden euro's per jaar opbrengt.
https://economie.fgov.be/nl/themas/onli ... et-tv-durf
https://www.mijntelco.be/
Beste Jo23
Ik volg uw reactie zeker.
Maar het handelt hier om € 10.00 voor laattijdige betaling schuld volgens TS bij de bank.
Dit was de topic.
Natuurlijk moeten mensen de markt afschuimen naar betere condities en gebruik.
Ieder is daar vrij in.
Ook ikzelf heb al eens problemen met Telenet en mijn eigen leek zijn in de moderne snufjes. Steeds heb ik tot voldoening een oplossing gekregen en zeker goede begeleiding bij instelling GSM/smartphone....
Maar zoals ik zelf al aangaf ik contacteer Mechelen tel. 015/666666 en niet de 080066046 080066350 nummers.
Wat ik wel weet dat Telenet zowels als zijn mastodont tegenhanger zeer duur worden zonder verbetering van kwaliteit.
Maar of het gras groener is aan de overkant ? Vele providers hangen immers samen of af van beide grootspelers.