De ultieme discrimininatie

Lex

#16 , 16 jan 2010 10:05

Dien zijne frank is al langer gevallen dan vandaag mevrouw 3...A .
Naar aloude gewoonte was ie dat wel als laatste van gans het dorp .
Alleen niet goed wetende wat hij misschien ooit zal ondernemen , was ik graag te weten gekomen hoe hij mij dan toch uiteindelijk op een efficiente wijze juridisch te grazen zou kunnen nemen .
Een verwittigd man is er twee waard , niewaar :D
Vertellen jullie het mij maar gerust , hij bezoekt dit soort café"s niet :roll:
Wat de moeder betreft , zij koos rationeel geld voor haar eieren ...
U bent er vroeg bij! Beetje laat om nu pas aan de gevolgen te denken, niet?
Denk de volgende keer wat beter na vóór u nog eens uw voortplantingsorgaan tussen een vrouw haar benen steekt!

JohnD

#17 , 16 jan 2010 12:59

Hoe dat u verder weet dat 3399AAaa een dame is, is voor mij een misterie. Ik wist het tot op de dag van vandaag na meer dan 1500 posts nog niet.
Geachte JohnD , Met alle respect , ik zou U niet graag als kamergenoot hebben .
Met dank voor uw bijdrage en Vr gr
Wel, met alle wederrrespect maar ik u ook niet, in de veronderstelling dat Jan een mannellijke voornaam is natuurlijk.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

JohnD

#18 , 16 jan 2010 13:06

U bent er vroeg bij! Beetje laat om nu pas aan de gevolgen te denken, niet? Denk de volgende keer wat beter na vóór u nog eens uw voortplantingsorgaan tussen een vrouw haar benen steekt!
Beste Lex, wat u zegt durfde ik amper te dromen om het hier op het forum te zeggen. U hebt 200% gelijk.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Reclame

Janssens jan
Topic Starter

#19 , 16 jan 2010 13:08

Hoe dat u verder weet dat 3399AAaa een dame is, is voor mij een misterie. Ik wist het tot op de dag van vandaag na meer dan 1500 posts nog niet.
Geachte JohnD , Met alle respect , ik zou U niet graag als kamergenoot hebben .
Met dank voor uw bijdrage en Vr gr
Wel, met alle wederrrespect maar ik u ook niet, in de veronderstelling dat Jan een mannellijke voornaam is natuurlijk.
De naam is Jan , niet " Jeannette " , en ik ben wel degelijk van het mannelijke ( hetero ) geslacht .
Aangenaam .

Janssens jan
Topic Starter

#20 , 16 jan 2010 13:32

U bent er vroeg bij! Beetje laat om nu pas aan de gevolgen te denken, niet? Denk de volgende keer wat beter na vóór u nog eens uw voortplantingsorgaan tussen een vrouw haar benen steekt!
Beste Lex, wat u zegt durfde ik amper te dromen om het hier op het forum te zeggen. U hebt 200% gelijk.
Geachten ,

1/ ik " WAS " er vroeg bij .

2/ Tenzij men zich bovenaan de Sint Jacobsladder bevindt ( ik waag mij niet in deze regionen : ik heb hoogtevrees ) is de geslachtsdaad geen cerebrale daad maar valt ie ( strikt persdoonlijk ) eerder onder Art 71?
de onweerstaanbare drang .
Dames zijn hier wat dit betreft bijzonder goed in om deze drang bij mij op te wekken ...

3/ Geachte JohnD ,
Als het jeukt moet U krabben ( doen ! geloof mij ) , als U iets te zeggen hebt dan moet U dat doen !
Niet als met frietjes , liefst ongezouten .

Laat U voluit gaan , was dit varkentje .
Als ik mevrouw A... mag geloven is er werk aan de winkel als er echt zoveel van rondlopen .

bartvdv

#21 , 16 jan 2010 14:11

Het is mij na al die posts eigenlijk nog steeds niet duidelijk of de man nu eigenlijk wil afdwingen dat de kleine alleen maar papa zegt tegen hem, en nog minder of de man bereid zou zijn "zijn" kind mee financieel te ondersteunen.

Of bespeur ik enige vorm van jaloezie omdat de andere man de vaderrol op zich heeft genomen. Misschien weet de man wel degelijk dat zijn vrouw het ook met een ander doet, maar heeft hij er zich bij neergelegd dat dat nodig is om gewoon gelukkig te zijn met zijn vrouw? Liefde is tenslotten een zeer rekbaar begrip en blijkbaar was het wel een "cerebrale" daad?

Stel dat de man het kind is gaan aangeven als zijn kind, maar later te weten komt dat het kind niet van hem is maar van meneer X. Kan je dan meneer X op een of ander manier aanklagen om de zorg van "zijn" kind op zich te nemen, materieel of financieel?

3399AAaa

#22 , 16 jan 2010 14:27

och mensen toch, zoals ik hierboven al schreef: hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen.

Nu het toch Elvis-tijd is: die heeft daar een mooi liedje over:

If I could be you, if you could be me
For just one hour, if we could find a way
To get inside each other's mind
If you could see you through my eyes
Instead your own ego I believe you'd be
I believe you'd be surprised to see
That you've been blind

Walk a mile in my shoes
just walk a mile in my shoes
Before you abuse, criticize and accuse

Then walk a mile in my shoes

Now if we spend the day
Throwin' stones at one another
'Cause I don't think, 'cause I don't think
Or wear my hair the same way you do
Well, I may be common people
But I'm your brother
And when you strike out
You're tryin' to hurt me
It's hurtin' you, Lord HAVE mercy
Plus est en vous

Janssens jan
Topic Starter

#23 , 16 jan 2010 14:28

Denk de volgende keer wat beter na vóór u nog eens uw voortplantingsorgaan tussen een vrouw haar benen steekt!
Sorry beste Bart ,
Ik had graag eerst hierop gereageerd .
Je weet nooit echt waar je de neus insteekt , moet ook kunnen en klinkt netter :wink:
Dit weet je maar pas soms na lange tijd .
Zou het niet kunnen dat het eerder aan de personen zijn die zich met wetgeving bezighouden van wat beter na te denken voor ze een wet uitvaardigen en deze wetten desnoods bijsturen/aanpassen aan wat er in de maatschappij leeft ?
Kwestie van het boeltje een beetje te kanalisren , in goede banen te leiden ?
En passant ....

Lex

#24 , 16 jan 2010 14:44

1/ ik " WAS " er vroeg bij .
Dat u en uw vriendin jullie lusten botvieren tot daar aan toe maar dat je een 'gehuwde vrouw' ook nog eens zwanger maakt is te zot om los te laten lopen. Echt liefdevol om uw geliefde in zo'n situatie te duwen! Toon dat ge ballen aan uw lijf hebt en ga beiden scheiden ivp jullie echtgenoten 'horens' te zetten!
3/ Geachte JohnD ,
Als het jeukt moet U krabben ( doen ! geloof mij ) , als U iets te zeggen hebt dan moet U dat doen !
In een 'praatcafe' mag je nu eenmaal 'cafepraat' verkopen! :D

Lex

#25 , 16 jan 2010 14:48

och mensen toch, zoals ik hierboven al schreef: hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen.
Nu het toch Elvis-tijd is: die heeft daar een mooi liedje over:
Elvis ligt dan ook al 33 jaar onder zijn 'steen'! :P

roharro
Juridisch actief: Ja

#26 , 16 jan 2010 14:54

Verwarde discussie...blijkbaar hebben enkelen teveel gedronken in het "Praat café"....
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Vandebos

#27 , 16 jan 2010 15:02

Heel deze discussie doet me terugdenken aan een verhaal dat in de Amerikaanse media een kleine 7/8 jaar geleden wat ophef maakte. Als ik me juist herinner liet een overleden vijftiger en verstokt vrijgezel via testament zijn bezittingen over aan zijn 6 kinderen... Heel die gemeenschap op zijn achterste poten in ongeloof... maar de vrijgezel had zelfs testen laten uitvoeren en deze verslagen bijgevoegd zodat ontegensprekelijk vaststond dat hij de genetische vader was. Terug in België natuurlijk geen spoor van dit verhaal te vinden... Ik weet niet hoe dat ginds is afgelopen.

Janssens jan
Topic Starter

#28 , 16 jan 2010 15:09

Verwarde discussie...blijkbaar hebben enkelen teveel gedronken in het "Praat café"....
Gezien sommige reacties krijg ik ook deze indruk .

Voor mij een koffietje , geen alcohol , alleen na 5 p.m. als ik thuis ben .

Gezondheid .

Lex

#29 , 16 jan 2010 15:25

Gezien sommige reacties krijg ik ook deze indruk .

Voor mij een koffietje , geen alcohol , alleen na 5 p.m. als ik thuis ben .

Gezondheid .
De degenerende manier waarop u praat over uw liefdesrivaal en het gebrek aan respect voor uw vriendin spreekt boekdelen!

3399AAaa

#30 , 16 jan 2010 15:49

allé nog eens,

Walk a mile in my shoes
just walk a mile in my shoes
Before you abuse, criticize and accuse
Plus est en vous

Terug naar “Praat café”