misschien toch best eens een boekhouder raadplegen.!
waar is de goede tijd van het bedrijfsbeheer?
Hetzelfde, los van eventuele btw. Verder zijn er wel andere opmerkingen over deze constructie te maken, zoals collega’s al hebben opgemerkt.Of anders gesteld: betaal ik meer belastingen met een uitgaande factuur van €500 + een inkomende factuur van €250, dan met alleen een uitgaande factuur van €250?
Ik ben afgestudeerd van het middelbaar in 1998, en toen kreeg je dat bij elk diploma ASO, TSO of KSO (BSO na 7de jaar als ik me niet vergis). Een groot deel van die leerlingen had ook nog nooit een uur economie of boekhouding gezien.Sluit mij aan bij de collega's.
De topic is gewoon weg mistig, de opzet ?? Valt niets uit af te leiden ook niet de bedoeling van deze partnership.
TS ontbreekt iedere notie van handeldrijven en administratie. Bedrijfsbeheer kennis : wie heeft dat toch afgeschaft ?
De inhoud van uw topic houdt geen steek. Zonder klare info kunnen de collega's JF ( die hun best doen ) geen zinnig antwoord geven op een ongegronde vraag.De vraag is duidelijk.Sluit mij aan bij de collega's.
De topic is gewoon weg mistig, de opzet ?? Valt niets uit af te leiden ook niet de bedoeling van deze partnership.
TS ontbreekt iedere notie van handeldrijven en administratie. Bedrijfsbeheer kennis : wie heeft dat toch afgeschaft ?
Mensen kunnen blijkbaar niet gewoon op een vraag reageren zonder alle bedenkingen die ze erbij hebben te spuien.
Jullie ego interesseert me niet![]()