Ik ben gehuwd en heb buitenechtelijk liefdevol een kind verwekt bij een andere gehuwde vrouw .
Moet kunnen toch ?
Gaat die haar goedgelovige echtgenoot dat kind toch niet gaan aangeven als zijn wettelijk kind zeker !
Ja ma echt ik kon het , maar ik kan het niet meer bewijzen : wettelijk erkend is en blijft wettelijk erkend , zelfs een DNA test bied hier geen uitkomst .
Loopt die andere vent dus met alle eer weg , het kindje kan zelfs mijn eigen naam niet dragen .
Akkoord , het heeft wel zijn voordelen gehad , dat koppel is uiteindelijk uitéén gegaan en de idioot heeft mijne kleine verder mogen onderhouden en zover ik weet gaat hij die kwibus na zijn dood mooi lekker kunnen pluimen , zijn bloedeigen kinderen inclusief .
De moeder zelf , die haar neus bloedt , dat kan je wel denken ( die heeft er efkens een klein miljoen bef 'kes aan overgehouden , goe weer , mooi meegenomen zeg ik ) .
Mijne kleine is dan wel beschermd geweest , maar ik had toch zo graag gehad dat hij " officieel " papa " tegen mij mocht zeggen .
Waarom wordt dit recht mij wettelijk ontzegd ?
gezondheid .