Ik heb de VME gedagvaard voor de vrederechter ( https://juridischforum.be/viewtopic.php?f=39&t=148084 ) en ontving daarnet volgende mail van de advocaat van VME:
"Ik richt mij tot u als raadsman van de <Gegevens VME>. Mijn cliënte overhandigt mij het exploot van dagvaarding zoals dat op 11 mei jl. op uw verzoek lastens haar werd betekend.
Als bijlage treft u vooreerst kopij van mijn schrijven van heden aan de Vrederechter te Kapellen.
Mag ik u verzoeken mij per kerende uw geïnventariseerd stukkenbundel te willen bezorgen?
Gelet op het feit dat ik dit stukkenbundel dien te bekijken en de schriftelijke argumenten van mijn cliënte moet voorbereiden stel ik voor dat wij op deze zitting onmiddellijk conclusietermijnen laten acteren, waarbij ik voorstel dat de VME conclusies neemt tegen uiterlijk 15 juli 2023, waarna u kan antwoorden tegen uiterlijk 31 augustus 2023 en waarbij de VME ten slotte als verwerende partij het laatste woord krijgt toebedeeld tegen uiterlijk 30 september as.
Kan u zich hierin vinden? In zoverre dit niet het geval zal zijn zal deze zaak alleszins moeten worden uitgesteld teneinde mij toe te laten uw stukkenbundel te bekijken en conclusies op te maken.
Ik dank u dan ook voor uw bericht per kerende."
Het gaat, naar mijns inziens, zeker niet om een complexe zaak dat dit zo lang moet duren. Kan ik vragen om dit op de 1ste zittingsdag te behandelen?