huur kot

Mette
Topic Starter

huur kot

#1 , 21 aug 2006 14:04

Mijn huurcontract loopt af op 24 augustus. Ik heb ondertussen al een nieuw kot gevonden maar mijn kotbaas is verscheidene keren op mijn kot geweest om het te verhuren aan andere mensen tijdens de periode dat ik nog huurder was.

kan dit zomaar?

mvg
"Ik excuseer mij voor het soms aanstootgevende taalgebruik van mijn zoon" de moeder van Mette

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sperwer

#2 , 21 aug 2006 14:34

Ja, Mette, daar heeft hij/zij het recht toe.

Je oude kotbaas is niet verplicht te wachten tot jou contract teneinde is met het beginnen van het zoeken naar een nieuwe huurder.

Troy

#3 , 21 aug 2006 15:17

Mijn huurcontract loopt af op 24 augustus. Ik heb ondertussen al een nieuw kot gevonden maar mijn kotbaas is verscheidene keren op mijn kot geweest om het te verhuren aan andere mensen tijdens de periode dat ik nog huurder was.

kan dit zomaar?

mvg
Dat kan inderdaad, anders zou er voor de verhuurder een hiaat kunnen ontstaan tussen de verhuurperiodes.

Groet,
Troy

Reclame

Mette
Topic Starter

#4 , 21 aug 2006 16:07

ok, bedankt voor het snelle antwoord. :)
"Ik excuseer mij voor het soms aanstootgevende taalgebruik van mijn zoon" de moeder van Mette

Terug naar “Huren”