#7 , 26 jan 2023 10:46
Op de dag dat de techniekers langskwamen (voor de buiten unit), hebben ze de binnen unit van de eetkamer uit elkaar gehaald (dit om bepaalde zaken te meten/testen). Diezelfde avond zagen we dat ze deze binnen unit in zeven haasten en spoeden in mekaar hebben gestoken. De airco sluit niet goed aan, de klep kan niet dicht en het rooster met het filter past er niet meer in. Bovendien liggen er plots 2 vijzen op de kast (vermoedelijk zijn deze van het binnenste gedeelte van de airco). Als ik door het raam kijk naar de buiten unit, zie ik 2 vijzen op de airco liggen.
M.a.w.: de techniekers zijn langs geweest, het probleem is niet verholpen. Integendeel, er is een extra probleem gecreëerd, nl. de binnen unit van de eetkamer.
Ik heb dinsdag ochtend foto's gestuurd naar de firma maar mocht tot heden geen reactie verwachten. Ik heb het zo gehad met deze firma, ik wil eigenlijk het volgende:
1. ik neem zelf contact op met LG betreffende de herstellingen van de buiten unit;
2. een technieker komt langs om de binnen unit van de eetkamer te repareren;
3. dit alles op kosten van de firma die - laat het me zacht uitdrukken - ondermaats en niet klantgericht te werk gaat.
Hoe kan ik dit bekomen?