Indien de voorwaarden die de rechtzoekende hebben toegestaan een beroep te doen op gedeeltelijk of volledigArt. 508/13 Ger.W. – laatste lid
Indien de voorwaarden die de begunstigde hebben toegestaan een beroep te doen op gedeeltelijk of volledig
kosteloze juridische tweedelijnsbijstand wijzigen, meldt de begunstigde dit onmiddellijk aan zijn advocaat.
Wat gebeurt er dat je dit niet doen en de tegenpartij vermoed dat dit met opzet is gebeurd? M.a.w je licht uw raadsman helemaal niet in.Indien de voorwaarden die de rechtzoekende hebben toegestaan een beroep te doen op gedeeltelijk of volledigArt. 508/13 Ger.W. – laatste lid
Indien de voorwaarden die de begunstigde hebben toegestaan een beroep te doen op gedeeltelijk of volledig
kosteloze juridische tweedelijnsbijstand wijzigen, meldt de begunstigde dit onmiddellijk aan zijn advocaat.
kosteloze juridische tweedelijnsbijstand wijzigen, legt de wet op dat hij dat onmiddellijk aan zijn advocaat meldt.
Correct, want ik ben diegene die word gedaagd door een pro deo waarvan ik vermoed dat de tegenpartij niet het nodige doet. O.a. omdat de stukken naar voor gebracht verouderd zijn.Er wordt van u verwacht dat u de wet volgt.
Is een vonnis die ik verdedig en niet wil veranderen maar goed. Wat wel is, is dat de verouderde stukken wel degelijk invloed kunnen hebben op de eisen. En gezien ik vermoed dat dit bewust is, daarom de vragen.In die situatie bent u een buitenstaander en hebt u geen zaken met eventuele sancties tegenover de tegenpartij. Voor u verandert er niets, een vonnis wordt bv. niet ongeldig omdat er onterecht een pro deo werd gebruikt of iets in die aard.
Heb ik ook aangegeven...Inderdaad.
Mogelijk kan uw advocaat wel de correcte stukken opvragen aan de bevoegde diensten.
En neerleggen.