En wat is er fout aan thuisbegeleiding?
Waar valt u onder probatiecommissie? SURB?
ik weet niet onder wat ik val. SURB ken ik niet.
Als er noodzaak is aan thuisbegeleiding zou ik er geen probleem mee hebben.
Alhoewel, ik kreeg een vragenlijst om een zorgtraject op te starten. Vragen als bij welke bank
ben je, hoeveel spaargeld is er??????? terwijl ik in mijn hele leven nog nooit schulden had.
Altijd alles betaald.
Over die thuisbegeleiding zei de justitieassistent dat ze zo een 1, misschien 2x zouden
langskomen.
Als ik de papieren lees die ik zou moeten invullen en ondertekenen, geloof ik dit zeker niet.
Een zorgtraject opstarten, een schakelteam, uitwisseling tussen verschillende andere diensten.
Tevens worden gegevens verwerkt in functie van wetenschappelijk onderzoek. Enz.......
Dit gaat niet over 1 tot 2 bezoekjes.
Doe aan thuisbegeleiding als iemand hervalt. Niet bij iemand die ondertussen nu 5 jaar niets
meer heeft gepost als zijnde "belaging". Die al 5 jaar op hetzelfde adres woont, waar er geen
klachten van buren zijn of enige tussenkomst van politie. Die braaf naar een psychiater ging,
omdat het ook aanbevolen was door de justitieassistent. Voor niets nodig geweest.
Thuisbegeleiding is ook voor niets nodig.
Kan men mij hiertoe dwingen ook als er totaal geen aanleiding is?
Er staat wel in de papieren "je kan ten alle tijden kiezen om je toestemming in te trekken".
Maar ondertussen heeft men wel getekend voor openbaarheid tussen de schakeldiensten.
Die vragenlijst zou aangepast moeten worden aan het individu.
Geen schulden, geen fraude, dus geen vraag naar je geld situatie, toch?
Recht op privacy?
Dat recht heeft toch zelfs een gevangene?