Klacht tegen een telecom provider

Peter4746
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Klacht tegen een telecom provider

#1 , 04 jan 2023 15:54

Ik ben verandert van telecom provider, toch reken de vorige provider mij facturen aan niettegenstaande ik mijn account drie maand geleden heb opgezegd per email, per gewone brief en per aangetekend schrijven.
Wat kan ik doen om klacht tegen die provider neer te leggen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 13355

#2 , 04 jan 2023 15:55

Voor wat wil u klacht neerleggen?


Reclame

Thomas Morus
Berichten: 6066
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#4 , 04 jan 2023 19:26

"Kijk na of u er nog een contract met een vaste looptijd loopt bij uw oude operator. Als dat contract minder dan 6 maanden oud is, kan uw oude operator u verplichten om opzegvergoedingen te betalen.Deze zijn geplafonneerd tot maximum de abonnementsgelden die u zou moeten betalen tot aan de 6de maand van het contract. "

zie: https://www.bipt.be/consumenten/faq/easy-switch
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Terug naar “Consumenten Koop”