Als u dit vaak voorheeft moet u de post informeren dat de postbedeling niet loopt zoals u verwacht. Zij moeten onderzoeken of een slechte bedeling de oorzaak is.
Hoewel u duidelijk tegen digitaal bent kan het nochtans de oplossing bieden voor dit probleem.
Schulden zijn haalbaar niet draagbaar. Evenwel heeft u altijd een contractverbintenis aangegaan. Misschien een domiciliering?
Niet vaak maar het valt wel op dat het regelmatig gebeurt de afgelopen tijd en met facturen van verschillende bedrijven.
De post kan geen facturen bezorgen die niet werden verstuurd, nietwaar?
Dus moet men niet bij de post zijn, bovendien is de verzender verantwoordelijk bij een verloren zending dus dan toch ook voor een verloren factuur?
Neen, nooit een domiciliëring, financiële autonomie en controle behoud ik liever zelf zonder de last van terugvordering voor afhaling van een fout bedrag door vergissingen.
Elk bedrijf heeft ook de contractverbintenis aangegaan om betaalverzoeken/facturen te sturen.
Hoe kun je nu een factuur betalen die je niet krijgt? Als ik geen factuur ontvang, dan kan ik mijn contractverbintenis om te betalen ook niet nakomen.