Beste,
Ik hoorde bij de wissel van mijn dochter dat moeder haar verteld had dat ze van school zal moeten veranderen, wij hebben een week/week regeling. Dit waarschijnlijk omdat ze binnenkort verhuisd en haar intrek neemt bij haar vriend die ze 6 weken kent.
Ergens geloofwaardig gezien moeder in zeer slechte financiële problemen zit en haar huurappartement een zeer hoge huur kent en zij vaak zonder job zit heeft meermaals laten weten achterstallig huur te hebben gehad en bij een inspectie ook elektrocutiegevaar is vastgesteld.
Principieel ben ik niet tegen een verhuis van haar, dat zijn haar privézaken en gezien de staat van haar appartement zeker niet, maar het wijzigen van school omdat zij verder verhuisd en geen auto bezit daar ben ik wel niet voor te vinden ik werk vanop 10 min van onze kinderen hun school en wil niet weten van veranderingen op dat vlak.
Mijn dochter zelf zit al inmiddels op haar 3de lagere school en ze is nog maar 6 jaar. Dus vind ik het van belang dat ze haar huidige lagere school uitdoet zonder nog eens te moeten verhuizen van school. Hoe pak ik dit het best aan zonder veel tumult?