HUURDER BETAALT NIET

PASCAL.032
Topic Starter

#16 , 03 jan 2010 23:31

Mr. vandebos :

De laatste twee dagen kan ik geen verzoekschrift downloaden via de link die u geeft . kunt u me helpen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#17 , 03 jan 2010 23:40

Bizar, de link werk nochthans.

Zie PB.

JohnD

#18 , 04 jan 2010 13:58

Bizar, de link werk nochthans. Zie PB.
@VDB De server die je gebruikt (RS), begint truukjes te gebruiken de laatste maanden om de mensen toch maar een Premium Account aan te smeren. Truukjes die ze vroeger nooit gebruikten (naast de wachttijd en het invoeren van captcha > dat laatste hebben ze ondertussen opgegeven).

Wat je nu als non-premium gebruiker (99% van de lezers hier neem ik aan) tegenkomt zijn naast de klassieke wachttijden:

- bericht dat alle DL slots bezet zijn (vroeger nooit tegengekomen)

- veel data is nu ook enkel beschikbaar voor "andere" premium gebruikers. Dus als non-premium gebruiker mag je het dan wel vergeten.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Reclame

Vandebos

#19 , 04 jan 2010 17:35

hmmm,

Eens eventjes mijn nakijken dan. Account vervalt binnenkort toch en ik heb nog niet vernieuwd. Zal snuffelen naar een andere oplossing (ze zal wel minimaal 15Gb data storage moeten aankunnen, de bestanden hier beschikbaar vormen slechts een miniem gedeelte).

JohnD

#20 , 04 jan 2010 20:14

Je kan naast je premium ook gratis een Collector's account aanmaken. Ik betwijfel of die 15Gb toelaat. De items in de Collector's account vervallen indien ze niet gedownload worden na een aantal maanden.

Ik moet wel zeggen dat RS een van de betrouwbaarste en vooral snelste servers hebben. Spijtig dat ze de laatste tijd zo op geld uit zijn.

Ik betwijfel daarom of je iets beters gaaat vinden.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Vandebos

#21 , 04 jan 2010 20:20

Speel al een tijdje met de gedachte zelf een server in een farm aan te schaffen... Misschien dat nu die tijd gekomen is.

Terug naar “Huren”