Hoezo bewust? TS stelt zeer duidelijk dat het per ongeluk gebeurt. Ik zie ook niet echt in hoe je zelf door gaat hebben dat je een verkeerde code hebt ingegeven als die toch werkt. Als het zo eenvoudig fout kan lopen, schort er iets aan het systeem en is de uitgever verantwoordelijk.U maakt bewust misbruik van een fout in het systeem om er een geldelijk voordeel uit te halen. Zegt het woord "fraude" u iets?
Ja, voor de fout wel.Als het zo eenvoudig fout kan lopen, schort er iets aan het systeem en is de uitgever verantwoordelijk.
TS heeft de fout en de uitbuiting ervan opgemerkt, dan is hij er zich van bewust. Of het nu per ongeluk is of niet.Hoezo bewust? TS stelt zeer duidelijk dat het per ongeluk gebeurt. Ik zie ook niet echt in hoe je zelf door gaat hebben dat je een verkeerde code hebt ingegeven als die toch werkt. Als het zo eenvoudig fout kan lopen, schort er iets aan het systeem en is de uitgever verantwoordelijk.U maakt bewust misbruik van een fout in het systeem om er een geldelijk voordeel uit te halen. Zegt het woord "fraude" u iets?
TS vermeldt nergens hoe en wanneer hij de fout opgemerkt heeft. Voor het verzilveren van de bon of na gebruik en eventuele ingebrekestelling door benadeelde is een wereld van verschil.TS heeft de fout en de uitbuiting ervan opgemerkt, dan is hij er zich van bewust. Of het nu per ongeluk is of niet.Hoezo bewust? TS stelt zeer duidelijk dat het per ongeluk gebeurt. Ik zie ook niet echt in hoe je zelf door gaat hebben dat je een verkeerde code hebt ingegeven als die toch werkt. Als het zo eenvoudig fout kan lopen, schort er iets aan het systeem en is de uitgever verantwoordelijk.U maakt bewust misbruik van een fout in het systeem om er een geldelijk voordeel uit te halen. Zegt het woord "fraude" u iets?
TS denkt dat hij die bon mag verzilveren, dan heeft hij de fout toch al ontdekt?TS vermeldt nergens hoe en wanneer hij de fout opgemerkt heeft. Voor het verzilveren van de bon of na gebruik en eventuele ingebrekestelling door benadeelde is een wereld van verschil.TS heeft de fout en de uitbuiting ervan opgemerkt, dan is hij er zich van bewust. Of het nu per ongeluk is of niet.
Hoezo bewust? TS stelt zeer duidelijk dat het per ongeluk gebeurt. Ik zie ook niet echt in hoe je zelf door gaat hebben dat je een verkeerde code hebt ingegeven als die toch werkt. Als het zo eenvoudig fout kan lopen, schort er iets aan het systeem en is de uitgever verantwoordelijk.
Wat zijn de gevolgen als je per ongeluk een verkeerde code van een cadeaubon ingeeft en deze blijkt toch te werken?
Mag je deze code gebruiken? Ik zou denken van wel, het is het systeem van de verkoper die niet deugd zou ik dan denken? Het zou toch niet mogen zijn dat codes zo gemakkelijk te vinden zijn? Kan ik de verkoper hiervoor in gebreke stellen?