De reden dat ik de minnelijke schikking niet wou betalen is omdat het een bedrag zonder maximum is, als het Belgisch parket op zoeen afzet manier tewerk gaat stel ik mij sterk vragen in hun manier van werken. Ik zal tevens de legaliteit hiervan eens verifiëren met een advocaat, en als blijkt dat dit niet legaal is zal ik daar toch notie van nemen en eventueel verder bekijken.
Je kan dat koppig en dom noemen om een MS niet te aanvaarden, maar ik ben opgegroeid in een gezin die al vaak met justitie en heel het sausje errond in aanraking is gekomen. (niet met strafrecht, dit is de eerste maal en hopelijk de laatste maal). En het is allemaal een beetje verziekt en corrupt... kzal er niet dieper op ingaan, maar dossiers die verdwijnen en dan plots weer opduiken na 5 jaar, met een smoesje, die nog erger lijkt dan het excuus van een 3 jarig kind die iets mispeutert heeft.
De kosten zullen inderdaad veel hoger liggen dan de MS, gelukkige hebben mijn ouders, die wel genoeg kapitaalkrachtig zijn toegestemd voor alles op te draaien.
Kzal jullie zeker op de hoogte houden. En brand maar een kaars dat mijn strafblad blanco blijft