Buikpijn hebben ook onderliggende oorzaken(zoals later in mijn geval) , dus dat er niet eens onderzocht werd nadat ik duidelijk had gemaakt dat ik absoluut geen type ben die zomaar op de spoed kom, een veel pijn had. En als vrouw mama weet ik wel hoe hoog mijn pijn grens is.Dus je hebt het advies na je eerste bezoek op Spoed om je huisarts te raadplegen niet eens gevolgd?
Spoedgevallen dient inderdaad niet voor hulp bij aanhoudende buikpijn. Blij om te lezen dat er spoedartsen zijn die hier eindelijk ook naar handelen.
Uiteraard geen medische fout: je bent doorverwezen naar de correcte eerstelijnszorg.
Mijn mening is nee, zal hoogstwaarschijnlijk ongegrond zijn. Louiza kan hierover ook haar mutualiteit contacteren.Zou ik een klacht moeten indienen tegen die spoedarts of het laten.
De volgende dag waren de buikkrampen verdwenen, galstenen gaan pas pijn doen (buikkrampen) eenmaal die klem komen te zitten.Laten we aub on topic blijven.
De vraag van de TS isMijn mening is nee, zal hoogstwaarschijnlijk ongegrond zijn. Louiza kan hierover ook haar mutualiteit contacteren.Zou ik een klacht moeten indienen tegen die spoedarts of het laten.
Elke ervaring is subjectief, maar een feit blijft hier dat TS het advies van de spoedarts om haar huisarts te raadplegen met haar klachten heeft genegeerd en dit gedurende de 6 opvolgende maanden tijdens dewelke er blijkbaar niets aan de hand was. Als er dan na 6 maanden een andere uitkomst blijkt te zijn kan je die volgens mij bezwaarlijk aan gevolg van nalatigheid van die eerste spoedarts toeschrijven.
TS had 6 maanden de tijd om zich te laten onderzoeken en opvolgen maar heeft gekozen om dat niet te doen.