Dus eigelijk zou die lening toch moeten haalbaar zijn?Dat is zelfs een goed loon voor een 19-jarige.
Dus eigelijk zou die lening toch moeten haalbaar zijn?Dat is zelfs een goed loon voor een 19-jarige.
Bekijk dit eens samen met je makelaar, kwestie van fouten te vermijdenMijn ouders rijden ook vaak in de auto van mij? Dus wat is er mis mee?
Ik heb de aanvraag ingedient in het zelfde kantoor en persoon voor de lening ik zal ook de verzekeringsvraag eens opnieuw stellen en besprekenBekijk dit eens samen met je makelaar, kwestie van fouten te vermijdenMijn ouders rijden ook vaak in de auto van mij? Dus wat is er mis mee?
?
dit is netto 11€ per uur dus minder dan een flexi job , en ik die dacht dat de horeca slecht betaalde ??Dat is zelfs een goed loon voor een 19-jarige.
Juist maar nu aan de kust vragen de studenten in de horeca 14 a 15€ per uur, zonder enige ervaring .Bij een studentenjob is brutoloon quasi gelijk aan nettoloon, zoals veel jongeren ervaren wanneer ze na hun studies een vaste job aannemen.