Ik heb ten onrechte een parkeerretributie gekregen en dit ook bewezen door de nodige documenten van mijn parkeervergunning op te zoeken en door te sturen. In dezelfde email reken ik Naam verwijderd - JurecaBE - moderator parkeerbeheer een tijdscompensatiekost aan van 50€ voor de besteedde tijd. In eerste instantie boden zij hun verontschuldigingen aan, waarvoor dank, en dat de retributie geannuleerd werd zonder verder in te gaan op mijn eis tot compensatie. in mijn tweede mail naar hen bedank ik hen voor het annuleren en de gemaakte excuses maar stelde ik ook dat dit hen niet onthief van de gevraagde tijdscompensatiekost voor het opzoeken en doorsturen van de bewijsstukken. Bij deze email voegde ik in bijlage een onkostennota toe. Hierop reageerden ze wel met heel wat mensen in CC van zowel Rauwers als de betrokken gemeente.
Zij verschuilen zich nu achter het feit dat de gemeente een retributiereglement en geen betalingsreglement heeft opgesteld en hierdoor niet kunnen overgaan tot het betalen van mijn gevraagde tijdscompensatiekost.
Enig idee wat de vrederechter in zo een geval zou doen als k dit dossier over maak aan mijn rechtsbijstand verzekering?
Met dank,
Guy