#4 , 04 mei 2022 10:16
Ik heb de voorwaarden opgevraagd en vervolgens gemaild:
Vandaag heb ik vernomen dat jullie mijn funcard, welke geen verval-/einddatum heeft, beëindigen.
Hierbij blijkt mijn sportkrediet gewoon te vervallen.
In het contract kan ik enkel het volgende terugvinden ivm eenzijdig verbreken van het contract:
“De directie houdt zich het recht voor de toegang te ontzeggen, een inschrijving te weigeren en de overeenkomst eenzijdig te verbreken bij ongepast gedrag, agressie (verbaal of fysiek), bij het niet naleven van de reglementen, bij elke vorm van misbruik van het systeem en bij geschillen i.v.m. betaling.”
Mijne inziens betreft mijn situatie geen van bovenstaande?
Ik kreeg deze reactie:
Jouw situatie betreft inderdaad geen van bovenstaande.
De directie heeft beslist dat ze geen meerbeurtenkaarten meer willen en hebben daarom iedereen ingelicht die er nog zo een heeft. Het staat je uiteraard vrij om jouw krediet op te gebruiken of door te verkopen. Er staat nog 340 euro op je kaart. Er zijn leden die graag nog extra krediet willen voor zolang de meerbeurtenkaarten nog toegelaten worden. Ik kan je gerust in contact brengen met hen maar hiervoor kom je best eens langs het onthaal.