Erg bedankt.
Maar ik begrijp het niet goed. Ik werk 60% voor een overheid, dus als ik de eerste link volg is het een bijberoep.
De twee andere links zijn niet van toepassing, aangezien mijn uitkering is aangevraagd onder bijzonder werkloosheid Corona
https://www.rva.be/nl/documentatie/infoblad/t2
Daarin staat
"U kunt een bijkomstige activiteit (als zelfstandige of als loontrekkende) die u al uitoefende in de drie maanden voor u voor het eerst tijdelijk werkloos werd gesteld wegens het coronavirus tijdens uw werkloosheid verder blijven uitoefenen. Die activiteit moet niet worden aangegeven en de inkomsten daaruit hebben geen invloed op de werkloosheidsuitkering."
En ik citeer nu letterlijk het antwoord van de RVA op mijn dossier
"Geachte heer
De activiteit moet een bijkomstig karakter hebben. Het moet gaan om een bijberoep. Rekening houdend met de bijgebrachte resultatenrekeningen blijkt dat uw activiteit geen bijkomstig karakter heeft, en dit rekening houdend met de grote omzet die uw activiteit genereert.
Dan zijn die versoepelde regels niet van toepassing.
Tot slot van de communicatie: als u het niet eens bent met de beslissing, kan u er beroep tegen aantekenen."
De RVA zelf verwijst dus naar de omzet en inkomsten om mij de uitkering te weigeren. Vandaar dat ik moet vragen op welke basis zij mijn omzet "groot" noemen.
Heel erg bedankt,
Rollin