Het gaat hier over waarde van het voertuig voor het ongeval.Beste, wat gebeurt er met het wrak? In principe wordt dit te koop gesteld en zou u de verkoopwaarde van het wrak ook dienen te ontvangen.
Dat is nog niet gebeurd jammer genoeg, ik wacht op een reactie van de expert tegen de expertise, deze trekt het zolang mogelijk uit.ben ik wel heel content om te horen dat je hebt gekregen wat je verdient, chapeau. We moeten niet op ons buik gaan liggen en over ons laten rollen
video downloader mobdro app
PreciesHet gaat hier over waarde van het voertuig voor het ongeval.Beste, wat gebeurt er met het wrak? In principe wordt dit te koop gesteld en zou u de verkoopwaarde van het wrak ook dienen te ontvangen.
Wrakprijs heeft daar op zich niets mee te maken, en gaat nog van de uitbetaalde restwaarde af indien het totaalverlies wordt ...
(eigenaar verkoopt vervolgens het wrak zodat hij in totaal de waarde van zijn schade terug heeft )
hehé, een beetje kalm blijven ook aub.Ja lap, de auto's zijn nog duurder geworden sinds 3 weken geleden, we gaan verder en eisen nog 2000 euro meer zodat we niet meer dan 500 euro moeten toesteken voor een nieuwe wagen.
Heb mezelf wat moeten temperen, het verlies door te lang te wachten kwam van hun kant.hehé, een beetje kalm blijven ook aub.Ja lap, de auto's zijn nog duurder geworden sinds 3 weken geleden, we gaan verder en eisen nog 2000 euro meer zodat we niet meer dan 500 euro moeten toesteken voor een nieuwe wagen.
De verzekering moet in principe (dacht ik) instaan voor de schade die u lijdt, geschat op de situatie van de dag van het ongeval. Verlies door te lang te wachten met beslissen valt mijns inziens niet meer voor hun rekening !