situatie waar ik niet goed weet wat ik van moet maken
in de buurt is mede door het wanbeleid va nde stad sint-niklaas al weinig parkeerplaats voor ons als bewoners
der juist parkeer ik mij in de grote peperstraat op wat ik aanneem openbaar domein is.
mijn aanname word versterkt door het feit dat op geopunt dit ingekleurd is als 'openbaar' (grijs) en er bij het inrijden van het zijstraatje met de parkeergelegenheden er borden staan geplaatst door de wegbeheerder.
op de muur hangen over de gehele breedte van zulke oranje papieren en stickers met de doorstreepte P (verboden parkeren)
nergens staat er (op het moment van dit schrijven) enige tijdelijke bord met een parkeerverbod bij het inrijden van dat zijstraatje.
ik weet nu wel door mijn tijd hier op het forum dat als dat daadwerkelijk privé domein is men zomaar niet uw wagen kan wegslepen op mijn "kosten"
probleem gaat zijn dat er toch mensen zijn die zich daar gaan zetten, mogelijk ik ook als er op de parklaan (straat voor de grote peperstraat) geen plaats is (neen ik mag niet aan de overkant staan richting centrum uit) en dat er conflict situaties gaan ontstaan met al dan niet het takelen van de wagens.
voor zover ik dan ook weet als er geen correcte (tijdelijke) borden zijn geplaatst hebben die papieren en stickers toch geen enkele waarde en kan men zomaar toch niet openbaar domein (parkings) innemen?