Correct! Ik heb gewoon het gevoel (en niet enkel het gevoel!) dat ik niet gehoord word terwijl ik als welmendende burger hoopte op begrip bij tegenpartij wanneer ik ze mijn harde bewijzen en argumenten zou meegeven... maar nee! wat ben ik weer naïef geweest!Laat dit gerust voor de vrederechter komen , maar zorg er zeker voor dat u aanwezig bent , en dat u uw argumenten klaar en duidelijk kunt laten blijken .
Mischien als meer burgers dit doen , de vrederechters ook eens openlijk gaan klagen dat dergelijke zaken een veel te grote werklast opleggen aan vrederechters .
Het probleem van de parkeer maffia mag stilaan wat meer ruchtbaarheid krijgen .
Maar bedenk ook dat parkeerretributies naar de lokale overheden gaan , die in veel gevallen in geldnood zitten , en dus laten betijen .
Ook dit mag wel eens onder de aandacht van de politici komen .( zeker die van de oppositie ) .
Als ik alleen gehoord kan worden door een rechter is het dan maar zo! Maar ik wil en zal serieus genomen worden in plaats van als nummertje behandeld te worden.
ik heb gehoord dat een deurwaarder niet meer mag tussenkomen voor de inning als uitdrukkelijk en gemotiveerd de schuld betwist wordt. Een deurwaarder zou enkel nog mogen ingeschakeld worden voor de dagvaarding...