LeenW, vandaar het belang dat mensen zorgvuldig hun aangifte en aanslagbiljet moeten nakijken op mogelijke fouten.Het zal er toch van af hangen hoe de fout gemaakt is. Belastingen werken (net omwille van deze redenen) niet op naam maar op rijksregisternummer.
Alle gegevens kloppen, als we op myminfin aanklikken komt het rekening nr van mijn vrouw tevoorschijn doch het nummer is van iemand anders op de brief.
Bedoeld u hier het aanslagbiljet ? Indien het daar verkeerd op staat, verwijs ik wat ik al menig maal heb verkondigd : steeds alles nakijken. Datum aanslag ?
Wijzelf hebben niks aangepast , er zal een aanvraag per brief van iemand gekomen zijn en hebben mij aanzien als die persoon.
Indien effectief een verschil tussen uw gegevens op Myminfin, belastingaangifte DRINGEND bezwaar indienen bij de dienst vermeld op het aanslagbiljet ( opletten 6 maanden ).
In ieder geval zou ik persoonlijk met uw dossier ( afdruk Myminfin, belastingaangifte, belastingaanslag ) een afspraak maken bij de afdeling FOD Financiën van uw streek en de afdeling vermeld op de aanslag.
Persoonlijk contact met een belastinginspecteur.
Ook bewijs vragen van wijziging bankrekening nr.
https://financien.belgium.be/nl/particu ... rijgen#q29
.
Ik neem aan dat u uw identiteitskaart bijhad. Hoe is het inloggen dan gebeurd?
Verder zullen ze mij toch moeten aantonen de gegevens van die pas , ip adres. Klein detail wij zaten in het buitenland.