Doorlopend trottoir ...
Er is geen beperking in breedte daarvan, en het is een "feitenkwestie"
Dus als rechter zegt dat het wat hem betreft een trottoir is, wat het IMO is, dan hang je dus ...
er was toen ik het hier poste paar jaar geleden ook al discussie over wat het hier nu juist was, maar er is nog niks veranderd qua uitzicht of indeling
probleem is dat de rechter toen uitsprak da ik in een andere straat zou gestaan hebben, grote peperstraat 2, maar dat adres bestaat zelfs niet eens (gebouw van het agentschap voor integratie en inburgering is nummer 4) terwijl ik voor mijn gebouw stond dat als adres grote markt 36 heeft, de overburen, het rode kruis en de turkse chinees is dan weer parklaan 2 en 2A.
alle 3 de straten hebben (nog steeds) een andere indeling wat betreft het gebruik ervan
er zijn parkeerplaatsen voorzien op het zelfde niveau en het zelfde uitzicht als het trottoir op de grote markt, allemaal aangeduid met rudimentaire witte stenen hoekjes.
bij komend "probleem" is, als dat 100% trottoir zou zijn, waarom hebben ze sinds die tijd al paar keer een parkeerverbod voor mijn deur uitgevaardigd voor het plaatsen van een container.
parkeerverbod op een trottoir gaat bij mijn weten niet, dat gaat wel op een 'plein' . . .