Ik was opgeroepen om aanwezig te zijn op een rechtzaak van een bende oplichters, die mij benadeeld hebben.
De dag dat ik het aangetekend schrijven heb ontvangen was ik met de Camper op reis in Europa(begeleide reis).
Mijn dochter verwitigde mij van het aangetekend schrijven,maar kon dat niet afhalen.
Ook kreeg ik een SMS bericht van een andere gedupeerde ,om aanwezig te zijn op de rechtbank,daar ik anders geen schade vergoeding kon hebben???.
Ik heb via e-mail aan mijn broer gevraagt om in mijn plaats aanwezig te zijn maar dat mogt niet.
Ik ben in Kroati? naar de ambasade geweest om een bewijs dat ik niet in Belgi? ben, maar daar de Konsul er niet was stuurde men mij door naar Sloveni?(Lubljana) wat voor mij onmogelijk was.
1Maand nadat de rechtzaak was afgelopen was ik terug thuis, ik nam kontakt op met een andere gedupeerde ,maar daar hoorde ik dat ik geen schadevergoeding kon krijgen daar ik niet aanwezig was????
Ik had nogtans klacht met burgelijke partijstelling bij de politie neergelegt
maar nooit meer iets van gehoord.
Daar het om een som gaat van ongeveer 600? kon ik er geen advokaat opzetten,daar ik anders meer zou betalen aan advokaat kosten dan ik zou terugkrijgen van die oplichters(als die al zouden betalen, daar ze van het OCMW leven, en geen eigendom hebben)
Van de ongeveer 20 gedeputeerden zijn er 3 naar de rechtbank geweest,
die zouden misschien een schadevergoeding krijgen, wat met die andere?
Die bende heeft vele mensen opgelicht, maar moeten er maar aan 3 een schadevergoeding betalen,daar men MOET aanwezig zijn op de rechtbank.
Loont Misdaad????
Wat kan ik er als kleine man aan doen om alsnog een schadevergoeding te kunnen krijgen?
MVG Tokkio