ik heb terug een mail ontvangen van mijn Poetsburo.
Met de vraag om de administratieve kost van 5 tot 20 euro (afhankelijk van welke dienstverlening ik neem) per maand ineens voor 6 maanden te betalen!!
ik wens dit niet te doen. Kan ik deze kost maand per maand betalen?
( gezien de recente faillissementen in energiebedrijven en poetsbedrijven)
Algemene voorwaarden artikel 5.7:
5.7 De gebruiker verbindt zich ertoe om een bijkomende administratiekost van 30,00 EUR per semester te
betalen. Deze kost wordt tweemaal per jaar gefactureerd, een eerste maal in de maand waar de
dienstverlening aanvang heeft genomen, en een tweede maal zes maanden later. De administratiekost zijn in
elk geval betaalbaar per semester. Indien een gebruiker de overeenkomst met $$$ opzegt, dan
is er geen pro rata terugbetaling van de administratiekost voor de resterende maanden.
De administratiekost wordt aangerekend op basis van een door $$$$ opgestelde factuur. De
betaaltermijn voor de administratiekost is 14 dagen na verzending van de factuur. De betaling van de
administratiekost dient te geschieden middels overschrijving, of via domiciliëring.
Eventuele bezwaren met betrekking tot de factuur dienen door de gebruiker binnen dezelfde termijn van 14
dagen ter kennis worden gebracht aan $$$. Dergelijk bezwaar dient schriftelijk (per mail of per
gewone post) te gebeuren aan het adres van het kantoor waaraan de gebruiker verbonden is.
Indien de gebruiker niet aan zijn betalingsverplichting voldoet, zal de gebruiker schriftelijk worden
aangemaand. Indien na de schriftelijke aanmaning geen betaling volgt, heeft $$$ de mogelijkheid
om de dienstverlening onmiddellijk stop te zetten, dit conform artikel 8.
$$$ behoudt zich het recht voor om de hogervermelde bijkomende administratie kost eenzijdig
te verhogen en/of de wijze en modaliteiten van de facturatie eenzijdig te wijzigen. De gebruiker zal hiervan op
voorhand in kennis worden gebracht, en zal in dat geval over een redelijke termijn beschikken om de
overeenkomst kosteloos te beëindigen vooraleer de nieuwe prijs in werking treedt.