#7 , 18 nov 2021 22:20
@palm35. U zegt "Heb mondeling (tijdens bezoek loodgieter op afspraak van huisbaas) ene afspraak gemaakt voor onderhoud van gasketel.".
Als ik het goed begrijp heeft uw huisbaas met u een afspraak gemaakt om een loodgieter naar u te sturen.
U heeft dan (zoals u zelf zegt) mondeling een afspraak gemaakt met uw loodgieter.
U heeft die afspraak gemist of niet nagekomen.
Huisbaas nog loodgieter heeft dan geen enkel bewijs dat er een afspraak gemaakt werd dacht ik. Het is uw woord tegen dat van hem.
De zaak is dan duidelijk want er is niet het minste bewijs, hoogstens een vermoeden. Case closed.
Nog een tip, maar daar is het in dit geval wel te laat voor denk ik: geef nooit een tel nummer of email adres aan uw huisbaas, en als hij u schrijft en de toon van zijn schrijven bevalt u toevallig niet ? Wel dan hebt u doodgewoon niets ontvangen.
Die laatste tip is enkel nuttig als u geen goede verhouding hebt met uw huisbaas, En wat vandaag een goede verstandhouding is kan later soms ontaarden in een minder goede.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard