Ik beëindig hier mijn betoog omdat het een oeverloze discussie begint te worden waar telkens nieuwe niet eerder vermelde elementen naar boven komen.
Daar hebt ge gelijk in, het word een beetje teveel.
Maar wat hebben we gelukkig hierbij ondertussen weer bijgeleerd ?
Zij die het hardst roepen over het geen respect hebben tegenover ouderen zijn zij die zelf geen respect hebben t.o.v. ouderen. En met ouderen bedoel ik niet enkel in leeftijd, maar ook ancienniteit hier op het forum en aantal posts (word door de forumbeheerders visueel bekendgemaakt, dus zal het wel een bedoeling hebben).
Neem nu bvb. LYNX XX die zonder blozen mij verwijt: quote "Ik vind uw reactie alles behalve beleefd en hoffelijk tov oudere mensen. Hoort niet thuis op het JF."
Kan een moderator daar misschien niet beter over oordelen is mijn bedenking daarbij.
Ik ben 13 jaar langer op het forum dan hem en met bijna 4x meer posts en ben ws. minstens 2x zo oud als hem.
Ondertussen doet hij blijkbaar zijn uiterste best om u complimentjes te geven M.A. om een wit voetje bij u te halen, alsof dat blijkbaar nog niet opvalt. Heel grappig. En dan is er jef007 die ouderen wil mishandelen door hun een stamp onder hun gat te verkopen.
Maar zoals lowie zegt: zolang we beleefd blijven is er geen probleem, maar misschien moeten die betweters eens een toontje lager zingen nu ze nog nat achter hun oren zijn. Case closed wat mij betreft.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard