Wat voor onzin is dit, ongeacht van of ik een strafbaar feit heb gepleegd moet ik toch vragen kunnen stellen betreffende procedures en wat mijn rechten zijn?TS Ik sluit mij aan bij # 10 Marcus
U zegt : ik ken mijn rechten, maar ik zeg u kent uw plichten niet. Bovendien recidiveren is niet wat het JF moet aanmoedigen of u gelijk geven.
Keer eerst eens terug op deze planeet.In de maatschappij leven moet men zich houden aan de regels. Vermits de politie zijn job deed en u niet hardhandig heeft opgepakt : waar zit dan het probleem ? Politie deed zijn job ( tot misnoegen van uzelf als overtreder ) hoe kan het JF u dan wijze raad geven om deze actie te veroordelen of juridische raad te geven.
Stop met uw levenswijze en als u begrijpt dat u verboden zaken doet, waarom nu eens niet uw gezond verstand gebruiken en problemen vermijden.
Als men mij hier had verteld dat de politie geen sterke en duidelijk oorzaak nodig heeft om mij een nacht op te sluiten, had ik mij hierbij neergelegd. Maar er blijkt wel degelijk een kader te bestaan waar de politie binnen moet handelen en dat hebben ze niet gedaan.
Bijna elke post die ik maak ben ik verplicht van te vermelden dat ik mijn boetes voor drugsgebruik aanvaard en niet zal aanvechten. Kunnen we dan gewoon over de essentie spreken en juridisch advies geven, of anders gewoon niet reageren alstublieft? Hier zijn toch mensen die het kunnen en mij objectieve informatie kunnen geven zonder te stigmatiseren, als die dat kunnen moet jij dat ook kunnen toch? Een advocaat die weigert in zee te gaan met mensen die strafbare feiten hebben gepleegd zou maar een slechte advocaat zijn.