Hallo,
bedankt voor jullie reacties.
Ja de aangifte werd bij de verzekering gedaan.
Politie kan hierover geen vasststellingen doen inderdaad omdat het geen strafrecht, maar burgerrecht betreft.
Het is onze verzekering alsook de verzekering van de tegenpartij die communiceert over de medische kosten, dus dat komt wel goed.
Ik vroeg me alleen af wat een billijke vergoeding voor het smartengeld/ Persoonlijke ongeschiktheid voor mijn dochter zou zijn. Ze heeft (emotionele) schade geleden.
De glijbaan was niet bevestigd tout court, en het gaat hier om de veiligheid van kinderen.
Het kan toch niet dat een restaurant hiermee weg kan komen door (cru gesteld) 6,26€ na mutualiteit te vergoeden?
De rechtsbijstand vraag mij nu een waarde hierop te plakken, en hiervoor vraag ik jullie advies.
Alvast bedankt om richting te geven.
Fijne avond!
Sam
Uw rechtsbijstand lijkt met net degene die hier ervaring mee zou moeten hebben..
Persoonlijk zou ik zeggen dat vanaf u zeker bent dat er geen enkele blijvende invaliditeit is, u verder kunt met uw leven. De dochter is drie jaar, die angst voor glijbanen gaat er nog wel uit. Desnoods de symbolische euro vragen.